Sekce pro klienty / autopůjčovna

Sekce Pro klienty je určena všem, kteří již naše služby využívají, ale také těm, kteří se na spolupráci teprve připravují. Najdete zde všechny potřebné dokumenty – například smlouvy, všeobecné obchodní podmínky, formuláře a další podklady, které vám usnadní orientaci. Součástí jsou i praktické informace, návody a rady, díky nimž budete mít přehled o celém průběhu spolupráce od prvního kontaktu až po dlouhodobé využívání našich služeb. Na jednom místě tak získáte vše, co potřebujete k pohodlnému a transparentnímu řešení vašich záležitostí.

Vyberte si z více než 50 vozidel.

Rezervace vozidla

Jednoduše, na jedno kliknutí.

Chcete si vůz zarezervovat rychle a bez zbytečného papírování? Stačí nám zavolat a naši specialisté s vámi vše vyřídí během několika minut. Sdělíte nám základní informace o požadovaném vozidle a termínu a my pro vás připravíme kompletní rezervaci.

Telefonická rezervace je nejjednodušší způsob, jak mít jistotu, že pro vás bude vybraný vůz připraven přesně tehdy, kdy ho budete potřebovat. Současně vám rádi zodpovíme veškeré dotazy a poskytneme doporučení, aby pro vás bylo vyřízení co nejsnazší.

Co dělat v případě nehody?

V případě nouze nás kontaktujte 24/7.

Pokud se stanete účastníkem dopravní nehody s naším vozidlem, postupujte podle těchto kroků:

  1. Zajistěte bezpečnost – zastavte na bezpečném místě, zapněte výstražná světla, oblečte si reflexní vestu a umístěte výstražný trojúhelník.

  2. Zkontrolujte zranění – pokud došlo ke zranění, okamžitě volejte záchrannou službu na čísle 155.

  3. Volejte policii – vždy je nutné přivolat Policii ČR, protože při nehodě došlo k poškození našeho majetku (vozidla).

  4. Vyplňte záznam o dopravní nehodě – společně s druhým účastníkem nehody vyplňte formulář „Záznam o dopravní nehodě“.

  5. Pořiďte fotodokumentaci – zdokumentujte vozidla, škody i celé místo nehody.

  6. Kontaktujte nás – bezodkladně nám zavolejte, abychom vám poskytli součinnost a zajistili další postup (odtah, náhradní vozidlo, řešení pojistné události).


Naším cílem je, aby řešení nehody proběhlo co nejrychleji a pro vás s minimální zátěží.

Smluvní dokumentace

Jednoduše, na jedno kliknutí.

Zde si můžete prohlédnout naši smluvní dokumentaci. Jak smlouvu o pronájmu vozidla, tak Všeobecné obchodní podmínky (VOP) pravidelně aktualizujeme.

Souhrn otázek a odpovědí

Jaké typy vozidel nabízíte k pronájmu?

Poskytujeme veškeré vozidla značky Škoda, a to ve všech motorizacích.

Cena pronájmu se liší dle typu vozu, v ceně je pak zahrnuto následující – neomezené kilometry, pneu, servis, pojištění, dálniční známka, rádiové poplatky,….

Ano, ke každému klientovi přistupujeme individuálně.

Není to nutné, ale bez rezervace nelze garantovat konkrétní vozidlo.

Stačí nám dát vědět týden dopředu, v případě krátkodobého nájmu jsou všechny detaily ve smlouvě.

Kilometry jsou neomezené.

Potřebujete občanský a řidičský průkaz. V případě klienta ze zahraničí je nutno doložit pas.

Ano.

Minimální věk je 21 let.

Kauce se liší dle typu vozu, zpravidla je pak mezi pěti až deseti tisíci.

Ne, v ceně pronájmu jsou zahrnuta veškerá pojištění.

Přijímáme platby v hotovosti, převodem, nebo kartou.

Ano, ale je nutné dodržet variabilní symbol.

Ano, pokud jste nám dal vědět včas.

Povinné, havarijní, případně připojištění taxi.

Ano, klientům toto doporučujeme při cestách do zahraničí.

V případě nehody je klient povinnen oznámit tuto skutečnost bez zbytečného odkladu pronajímateli. Na základě šetření pojišťovny je stanoveno, kým došlo k poškození vozidla a od toho jsou prováděny následující kroky.

Odpovědnost nese klient.

Veškerá auta jsou vybavena GPS systémem. Dětské autosedačky je nutno pronajmout zvlášť.

Naše společnost nepředává vozidla s plnou nádrží, ani je tak nevyžadujeme vracet. Jedinou podmínkou je vrátit vozidlo tak, aby nebyla zobrazena kontrolka rezervy paliva.

Ano.

Ano, dle domluvy kdekoliv po ČR.

Ano, nicméně pro rychlejší vyřízení doporučujeme volat linku 1224.

Ano.

Aktuálně pouze vozy Škoda Octavia iV.

Vozidla jsou klientům předávána vyčištěná. Pokud bude klientem vrácen vůz znečištěný, účtujeme si 2 500 Kč za jeho čištění.

Řidiče k vozidlům aktuálně nenabízíme, ale plánujeme tuto službu brzy zprovoznit.

Ano, pro více informací nás kontakujte.

Jak dlouho dopředu mohu rezervovat vozidlo?

Vozidlo si můžete rezervovat kdykoliv, bez podmínky.

Termín rezervace je nutné oznámit alespoň dva týdny dopředu.

Je nutné nás na tuto skutečnost upozornit alespoň týden dopředu. Pokud bude storno provedeno později, nelze na to brát zřetel.

Ano

Pokud jste si vozidlo rezervoval, vozidlo bude k dispozici. Pokud by však došlo např. k jeho nehodě, poskytneme Vám vozidlo stejné kategorie a navíc 10% slevu.

Ano, stačí nám doklady dalšího řidiče.

Ano, nicméně vozidla která nejsou ve stoprocentním stavu nepůjčujeme.

Ano, cena PHM Vám bude vyúčtována po vrácení vozidla, plus servisní poplatek ve výši 300 Kč.

Wi-Fi do vozidel neposkytujeme, každé vozidlo je vybaveno navigací.

Ano, lze sjednat při rezervaci.

Každý započatý den se počítá v denní sazbě nájemného.

Ne.

Ano, pro ČR.

Kauce je vracena do týdne po ukončení pronájmu na účet.

Ne.

Ano, záleží na domluvě při sjednání smlouvy.

Určitě ne.

Je nutno nás na tuto skutečnost upozornit.

Ano, v době stanovené zákonem.

Ano, ale pouze po předchozí domluvě.

Neprodleně nás kontaktujte na náš nouzový kontakt, který je uveden v sekci kontaktů.

Ano, ale veškeré náklady jdou za nájemcem.

U prasklého čelního skla je smluvně sjednána spoluúčast ve výši 500 Kč. V případě poškození pneu hradí klient 2x novou pneu na nápravě, vždy jde o stejnou značku a model pneu.

Ano, najdete jej v sekci kontaktů.

Vozidlo po předchozí domluvě vyzvedneme a náklady hradí klient.

Ano, ale pouze do zemí, které nejsou v zakázané oblasti dle VOP. Zároveň je nutno nás na tuto skutečnost upozornit.

Ne.

Osvědčení o registraci vozidla, zelenou kartu, řidičský průkaz, občanský průkaz a plnou moc k řízení vozidlo (mimo EU).

Nouzové kontakty

V případě nouze nás kontaktujte 24/7.

Upozorňujeme, že zneužití tísňových linek je postihováno dle zákona.