Sekce pro klienty / autopůjčovna
Sekce Pro klienty je určena všem, kteří již naše služby využívají, ale také těm, kteří se na spolupráci teprve připravují. Najdete zde všechny potřebné dokumenty – například smlouvy, všeobecné obchodní podmínky, formuláře a další podklady, které vám usnadní orientaci. Součástí jsou i praktické informace, návody a rady, díky nimž budete mít přehled o celém průběhu spolupráce od prvního kontaktu až po dlouhodobé využívání našich služeb. Na jednom místě tak získáte vše, co potřebujete k pohodlnému a transparentnímu řešení vašich záležitostí.
Vyberte si z více než 50 vozidel.
Rezervace vozidla
Jednoduše, na jedno kliknutí.
Chcete si vůz zarezervovat rychle a bez zbytečného papírování? Stačí nám zavolat a naši specialisté s vámi vše vyřídí během několika minut. Sdělíte nám základní informace o požadovaném vozidle a termínu a my pro vás připravíme kompletní rezervaci.
Telefonická rezervace je nejjednodušší způsob, jak mít jistotu, že pro vás bude vybraný vůz připraven přesně tehdy, kdy ho budete potřebovat. Současně vám rádi zodpovíme veškeré dotazy a poskytneme doporučení, aby pro vás bylo vyřízení co nejsnazší.
Co dělat v případě nehody?
V případě nouze nás kontaktujte 24/7.
Pokud se stanete účastníkem dopravní nehody s naším vozidlem, postupujte podle těchto kroků:
Zajistěte bezpečnost – zastavte na bezpečném místě, zapněte výstražná světla, oblečte si reflexní vestu a umístěte výstražný trojúhelník.
Zkontrolujte zranění – pokud došlo ke zranění, okamžitě volejte záchrannou službu na čísle 155.
Volejte policii – vždy je nutné přivolat Policii ČR, protože při nehodě došlo k poškození našeho majetku (vozidla).
Vyplňte záznam o dopravní nehodě – společně s druhým účastníkem nehody vyplňte formulář „Záznam o dopravní nehodě“.
Pořiďte fotodokumentaci – zdokumentujte vozidla, škody i celé místo nehody.
Kontaktujte nás – bezodkladně nám zavolejte, abychom vám poskytli součinnost a zajistili další postup (odtah, náhradní vozidlo, řešení pojistné události).
Naším cílem je, aby řešení nehody proběhlo co nejrychleji a pro vás s minimální zátěží.
Smluvní dokumentace
Jednoduše, na jedno kliknutí.
Zde si můžete prohlédnout naši smluvní dokumentaci. Jak smlouvu o pronájmu vozidla, tak Všeobecné obchodní podmínky (VOP) pravidelně aktualizujeme.
Souhrn otázek a odpovědí
Jaké typy vozidel nabízíte k pronájmu?
Poskytujeme veškeré vozidla značky Škoda, a to ve všech motorizacích.
Jaká je cena pronájmu a co je v ní zahrnuto?
Cena pronájmu se liší dle typu vozu, v ceně je pak zahrnuto následující – neomezené kilometry, pneu, servis, pojištění, dálniční známka, rádiové poplatky,….
Nabízíte slevy při dlouhodobém pronájmu?
Ano, ke každému klientovi přistupujeme individuálně.
Je nutné provést rezervaci předem?
Není to nutné, ale bez rezervace nelze garantovat konkrétní vozidlo.
Jaké jsou podmínky pro vrácení vozidla?
Stačí nám dát vědět týden dopředu, v případě krátkodobého nájmu jsou všechny detaily ve smlouvě.
Jaký je v ceně denní limit kilometrů?
Kilometry jsou neomezené.
Jaké doklady potřebuji k uzavření smlouvy?
Potřebujete občanský a řidičský průkaz. V případě klienta ze zahraničí je nutno doložit pas.
Může si vůz pronajmout i cizinec?
Ano.
Jaký je minimální věk pro pronájem auta?
Minimální věk je 21 let.
Je vyžadována kauce a v jaké výši?
Kauce se liší dle typu vozu, zpravidla je pak mezi pěti až deseti tisíci.
Je nutné mít vlastní pojištění?
Ne, v ceně pronájmu jsou zahrnuta veškerá pojištění.
Jaké způsoby platby přijímáte?
Přijímáme platby v hotovosti, převodem, nebo kartou.
Může pronájem zaplatit třetí osoba?
Ano, ale je nutné dodržet variabilní symbol.
Vrací se nevyužitá část peněz při předčasném vrácení auta?
Ano, pokud jste nám dal vědět včas.
Jaké pojištění je v ceně zahrnuto?
Povinné, havarijní, případně připojištění taxi.
Mohu si sjednat připojištění?
Ano, klientům toto doporučujeme při cestách do zahraničí.
Co se stane v případě nehody nebo poškození vozidla?
V případě nehody je klient povinnen oznámit tuto skutečnost bez zbytečného odkladu pronajímateli. Na základě šetření pojišťovny je stanoveno, kým došlo k poškození vozidla a od toho jsou prováděny následující kroky.
Kdo nese odpovědnost za dopravní přestupky během pronájmu?
Odpovědnost nese klient.
Jsou auta vybavena GPS nebo dětskými sedačkami?
Veškerá auta jsou vybavena GPS systémem. Dětské autosedačky je nutno pronajmout zvlášť.
Jaká je politika tankování paliva?
Naše společnost nepředává vozidla s plnou nádrží, ani je tak nevyžadujeme vracet. Jedinou podmínkou je vrátit vozidlo tak, aby nebyla zobrazena kontrolka rezervy paliva.
Mohu použít pronajaté auto na cestu do zahraničí?
Ano.
Nabízíte možnost přistavení vozidla na konkrétní místo?
Ano, dle domluvy kdekoliv po ČR.
Můžete zajistit asistenční služby v případě poruchy?
Ano, nicméně pro rychlejší vyřízení doporučujeme volat linku 1224.
Je možné pronájem prodloužit během smlouvy?
Ano.
Jsou v nabídce elektrická nebo hybridní vozidla?
Aktuálně pouze vozy Škoda Octavia iV.
Jak řešíte čištění vozidel před a po pronájmu?
Vozidla jsou klientům předávána vyčištěná. Pokud bude klientem vrácen vůz znečištěný, účtujeme si 2 500 Kč za jeho čištění.
Mohu pronajaté vozidlo řídit sám, nebo je k dispozici řidič?
Řidiče k vozidlům aktuálně nenabízíme, ale plánujeme tuto službu brzy zprovoznit.
Nabízíte služby pro firemní zákazníky nebo dlouhodobé flotilové pronájmy?
Ano, pro více informací nás kontakujte.
Jak dlouho dopředu mohu rezervovat vozidlo?
Vozidlo si můžete rezervovat kdykoliv, bez podmínky.
Mohu změnit termín rezervace?
Termín rezervace je nutné oznámit alespoň dva týdny dopředu.
Jaké jsou storno podmínky pro rezervace?
Je nutné nás na tuto skutečnost upozornit alespoň týden dopředu. Pokud bude storno provedeno později, nelze na to brát zřetel.
Mohu si vybrat konkrétní model vozidla?
Ano
Co se stane, pokud auto nebude k dispozici v termínu?
Pokud jste si vozidlo rezervoval, vozidlo bude k dispozici. Pokud by však došlo např. k jeho nehodě, poskytneme Vám vozidlo stejné kategorie a navíc 10% slevu.
Nabízíte možnost přidat dalšího řidiče?
Ano, stačí nám doklady dalšího řidiče.
Je k dispozici služba "bezpečnostní kontrola" vozidla před jízdou?
Ano, nicméně vozidla která nejsou ve stoprocentním stavu nepůjčujeme.
Mohu si pronajmout auto s plnou nádrží a vrátit ho prázdné?
Ano, cena PHM Vám bude vyúčtována po vrácení vozidla, plus servisní poplatek ve výši 300 Kč.
Poskytujete navigační systémy nebo Wi-Fi do auta?
Wi-Fi do vozidel neposkytujeme, každé vozidlo je vybaveno navigací.
Nabízíte přepravní boxy na střechu nebo jiné příslušenství?
Ano, lze sjednat při rezervaci.
Jaké jsou poplatky za zpožděné vrácení vozidla?
Každý započatý den se počítá v denní sazbě nájemného.
Existují skryté poplatky, o kterých bych měl vědět?
Ne.
Je v ceně zahrnuta dálniční známka?
Ano, pro ČR.
Jak probíhá vrácení kauce?
Kauce je vracena do týdne po ukončení pronájmu na účet.
Platí se poplatek za víkendový pronájem?
Ne.
Můžu auto vrátit na jiném místě, než kde jsem ho vyzvedl?
Ano, záleží na domluvě při sjednání smlouvy.
Jsou auta vhodná na off-road jízdu?
Určitě ne.
Jaké jsou podmínky pro používání vozidla ve ztížených podmínkách (např. horské cesty)?
Je nutno nás na tuto skutečnost upozornit.
Jsou vozy vybaveny zimními pneumatikami?
Ano, v době stanovené zákonem.
Mohu v autě přepravovat domácí mazlíčky?
Ano, ale pouze po předchozí domluvě.
Co mám dělat, pokud se auto porouchá?
Neprodleně nás kontaktujte na náš nouzový kontakt, který je uveden v sekci kontaktů.
Poskytujete asistenci při ztrátě klíčů?
Ano, ale veškeré náklady jdou za nájemcem.
Jak řešíte situace s prasklým čelním sklem nebo poškozením pneumatik?
U prasklého čelního skla je smluvně sjednána spoluúčast ve výši 500 Kč. V případě poškození pneu hradí klient 2x novou pneu na nápravě, vždy jde o stejnou značku a model pneu.
Nabízíte možnost nouzového kontaktu 24/7?
Ano, najdete jej v sekci kontaktů.
Jak se řeší situace, kdy klient nemůže auto vrátit osobně?
Vozidlo po předchozí domluvě vyzvedneme a náklady hradí klient.
Je možné auto použít na cestu mimo EU?
Ano, ale pouze do zemí, které nejsou v zakázané oblasti dle VOP. Zároveň je nutno nás na tuto skutečnost upozornit.
Jsou v ceně zahrnuty dálniční poplatky v zahraničí?
Ne.
Jaké dokumenty potřebuji pro řízení v zahraničí?
Osvědčení o registraci vozidla, zelenou kartu, řidičský průkaz, občanský průkaz a plnou moc k řízení vozidlo (mimo EU).
Nouzové kontakty
V případě nouze nás kontaktujte 24/7.
Upozorňujeme, že zneužití tísňových linek je postihováno dle zákona.
